duminică, 8 august 2010

Ghita Munteanu - Dor de parinti



Frunza batuta de vant,
Asa cum te poarta soarta,
Nu mai tu ma vezi cu plang
Dupa mana, dupa tata.

Ref:
Doamne pe ai mei parinti,
Te rog pune-i printre sfinti
Si sa ai grija de ei,
Doamne de parintii mei. (x2)

As fi vrut dar nu se poate,
Sa mai pot schimba ceva,
Sa-mi mai ierte din pacate,
Tatal meu si mama mea.

Ref:
Doamne pe ai mei parinti,
Te rog pune-i printre sfinti
Si sa ai grija de ei,
Doamne de parintii mei. (x2)

I-am iubit atat de mult,
Dar nu cat m-au iubit ei
Si acum platesc cu lacrimi,
Dorul de parintii mei.

Ref:
Doamne pe ai mei parinti,
Te rog pune-i printre sfinti
Si sa ai grija de ei,
Doamne de parintii mei. (x2)

Doamne de parintii meï.

Un comentariu:

  1. Frumoasa melodie pe mama am pierdut-o acum 7 ani pe tata acum 7 zile nu ii pot uita in veci iti multumesc Ghita Munteanu pentru aceasta melodie

    RăspundețiȘtergere