marți, 22 iunie 2010

Steliana Sima - Ma intreaba fiul meu


Ma intreaba fiul meu
cum arata Dumnezeu
cum arata Dumnezeu
Ma intreaba fiul meu
cum arata Dumnezeu
cum arata Dumnezeu
Are chip de om sau floare
sau este raza de soare
E o stea sau e un nor
ori e pasare in zbor
Vin la mama fiul meu
sa-ti raspund ca nu mi-e greu
sa-ti raspund ca nu mi-e greu
Tot ce este pe pamant
om si floare si cuvant
om si floare si cuvant
Tot ce se naste sub soare
tot ce traieste si moare
Asta-nseamna Dumnezeu
pentru mine fiul meu
Asculta a mea povata
orice-ai vrea sa faci in viata
orice-ai vrea sa faci in viata
De faci bune de faci rele
Dumnezeu stie de ele
Dumnezeu stie de ele
Sa fi bun sa sti sa ierti
ce crezi ca e rau sa-ndrepti
Sa-ti iubesti aproapele
Sa nu-i intorci spatele
Sa fi bun sa sti sa ierti
ce crezi ca e rau sa-ndrepti
Sa-ti iubesti aproapele
Sa nu-i intorci spatele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu