duminică, 8 august 2010

Savoy& Mirabela Dauer- Multumesc, iubita mama


Savoy& Mirabela Dauer- Multumesc, iubita mama

Multumesc iubita mama
steaua mea din zori de zi
fara tine mi-este teama
ca planeta s-a racit
fara tine mi-este teama
ca planeta s-a racit

te-am secatuit de vlaga
m-ai crescut m-ai inflorit
pentru tine mama draga
soarele e in asfintit
pt tine mama draga
soarele e in asfintit

mama frumoasa primul meu rai
fa o minune te rog mai stai
dulce lumina ram de maslin
inca nu-i vremea mai stai putin
dulce lumina ram de maslin
inca nu-i vremea mai stai putin

lege tainica a firii
nu pleca fara sa-mi lasi
zacamintele iubirii
mama suflet urias
si secretul nemuririi
mama suflet urias

mama frumoasa primul meu rai
fa o minune te rog mai stai
dulce lumina ram de maslin
inca nu-i vremea mai stai putin
dulce lumina ram de maslin
inca nu-i vremea mai stai putin

multumesc iubita mama
steaua mea din zori de zi
fara tine mi`este teama
ca planeta sa racit
fara tine mi`este teama
ca planeta sa racit

multumesc iubita mama
iubita mama
iubïta mama

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu