marți, 15 iunie 2010




Mama scumpa mama

cand ochii mi-am deschis intaia oara
vazut-am chiputi bland si iubitor
simtit-am adierea ta usoara
eram pe bratul tau ocrotitor
priveam spre tine ca printr-o marama
si nu puteam rosti nici un cuvant
Doar te simteam ca tu esti a mea mama
Ce Domnul mi te-a dat pe acest pamant

O, mama mea, o, mama mea
eu niciodata n-as putea
sa-ti rasplatesc iubirea ta,
iubita mama, mama mea
O, mama mea, o, mama mea
eu niciodata n-as putea
sa-ti rasplatesc iubirea ta,
iubita mama, mama mea

M-ai leganat din noapte pana-n noapte
Si mi-ai cantat din zori pana-n apus
m-ai alintat mereu cu calde soapte
si mi-ai vorbit cu drag despre Iisus
M-ai ingrijit si m-ai crescut cu lacrimi
Si fara incetare m-ai iubit
m-ai invatat sa fiu om bun de oameni
si m-ai iertat mereu cand ti-am gresit

O, mama mea, o, mama mea
eu niciodata n-as putea
sa-ti rasplatesc iubirea ta,
iubita mama, mama mea
O, mama mea, o, mama mea
eu niciodata n-as putea
sa-ti rasplatesc iubirea ta,
iubita mama, mama mea

M-ai mangaiat la ces de suferintaM
M-ai invatat sa rabd, s-astept, sa sper
Mi-ai inspirat a Domnului credinta
Si-n taina pasii-mi indreptai spre cer
Iti multumesc mamico pentru toate
Si rog pe Domnul viata sa-ti mai dea
Sa-ti dea putere, zel si sanatate
sa te mai am aicea mama mea
asi vrea sa-ti dau de s-ar putea
tot ce-i mai scump din lume
dar stiu ca bucuria ta e
doar cand te chem mama pe nume
asi vrea alaturi sa te am
de s-ar putea o vesnicie
sa nu tresar de cate ori
te vad mai trista langa mine

O, mama mea, o, mama mea
eu niciodata n-as putea
sa-ti rasplatesc iubirea ta,
iubita mama, mama mea
O, mama mea, o, mama mea
eu niciodata n-as putea
sa-ti rasplatesc iubirea ta,
iubita mama, mama mea

Ca sa ma cresti ti-ai dat intraga vlaga
Cu zambetul tau cald m-ai inflorit
O cum sa nu te-ador mamica draga
cand stiu cu ce iubire m-ai iubit
sa nu ma lasi o mama niciodata
caci mangaiere fara tine nu-i
iar totusi de la fiu sa pleci odata
sa ma astept pe plaiul cerului

O, mama mea, o, mama mea
eu niciodata n-as putea
sa-ti rasplatesc iubirea ta,
iubita mama, mama mea
O, mama mea, o, mama mea
eu niciodata n-as putea
sa-ti rasplatesc iubirea ta,
iubita mama, mama mea

iubita mama, mama mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu